طلوع سایبر...

نصر مِن الله و فتحٌ قریب....

طلوع سایبر...

نصر مِن الله و فتحٌ قریب....

به امید روزی که همه از نرم افزارهای ایرانی و موتورهای جستجوی ایرانی استفاده کنند، تا همه در امنیت اطلاعاتی به سر ببریم و مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان بزنیم. ان شاءالله.

آخرین مطالب

دنیای اینترنت و ایران

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ب.ظ

به نام خدا

مدیریت اینترنتمان را به دست گرفته اند و حتی هوایمان را هم از طریق آن مسموم کرده اند. همه ی ما و عزیزانمان در این فضا و از این هوا نفس می کشیم. ما را دارند به کجا می برند و چرا همه چیزمان را به دست دشمن سپرده ایم؟!! آن هم دشمن قسم خورده!

دنیای حقیقی ما را کم رنگ و حتی بی رنگ کرده اند و نمی خواهند خودمان باشیم. آن ها فقط یک قصد دارند و آن این است که هویتمان را از ما بگیرند و بشویم چیزی که آن ها می خواهند و البته متأسفانه تا حدودی موفق هم شده اند.

آنها بیش از خودمان به اصالت و فرهنگ ایرانی آگاه اند و از این طریق قصد ضربه زدن به شیرازه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم جنگ نرم را دارند.

سال هاست این سونامی در فضای به اصطلاح مجازی در حال رخ دادن است و توانسته در بین افکار عمومی نفوذ کند و سبک زندگی را به گفته ی خودشان به سمت سبک زندگی صهیونیستی پیش ببرد. مسلمانان را به جان هم انداخته اند بدون اینکه خونی از دماغ یک صهیونیست بیاید.

اصلاً انگار این فضا را فقط برای تبر زدن به نظام خانواده ی ما ساخته اند 

اسباب بازی های فرزندانمان را به ابزارهای استفاده از فضای مجازی تبدیل کرده اند. البته که خودمان نیز مقصریم.......

هویت خودمان را به دست چه کسانی سپرده ابم؟! مگر تا چند سال پیش که خیلی از مردم ما حتی گوشی های ساده ی تلفن همراه هم نداشتند مشکلی در شیوه ی زندگی کردن داشتند؟ هر کس بنا به ضرورت از تلفن همراه استفاده می کرد و چه بسا آسودگی خاطر هم بیشتر حاکم بود.

اما جلوی ضرر را هر وقت بگیریم فایده است. هنوز هم دیر نیست. آگاه باشیم و به دیگران نیز آگاهی بدهیم. می توان کاملاً هوشمندانه این فضا را به نفع اسلام و خودمان تغییر دهیم. فقط داشتن کمی دغدغه و همّت می طلبد.

رهبر عزیز و عظیم الشأن انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، در حال حاضر مطالبه گرترین فرد مملکت ما محسوب می شوند. خوب شعار می دهیم ما اهل کوفه نیستیم اما علی زمانمان را تنها گذاشته ایم.

کافی است کمی گوش شنوا داشته باشیم و چشمانمان را به روی حقایق بازتر کنیم. آن وقت است که نه رهبرمان را تنها گذاشته ایم و نه دیگر از هر سو ضرر می بینیم.

امسال سال حمایت از کالای ایرانی است، به هوش باشیم و به فرمان رهبر گوش فرا دهیم. استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای ایرانی هم حمایت از کالای ایرانی است.

هر کس در وقت یاری، امام زمانش را تنها بگذارد، زیر سم اسبان دشمن له خواهد شد. با یک یا علی گفتن با تمام عزیزانی که دلسوز نظام هستند همراه شویم.

"با علی" تا "یا علی" یک نقطه کم دارد، ولی، باعلی بودن کجا و یا علی گفتن کجا.....

نصر من الله و فتحٌ قریب. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
طلوع بی پایان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی